5 Haziran 2015 Cuma

Ne ara!

Ben bu blog işlerinden ne ara soğudum, ne ara kendi kabuğuma çekildim bilmiyorum. Halbuki ne güzel yazıyormuşum bir aralar. Kim okuyor, ne okuyor, ben ne yazıyorum, kime yazıyorum derdim olmadan yazıyormuşum sadece. Belli ki bu sorulardan bir veya daha fazlasını kendime dert edinmişim. Şimdi bunca yıl sonra neden yazıyorum? Canım çok sıkıldı ondan yazıyorum. Bir ara ne güzel yazıyormuşum diye yazıyorum. Güzel yazıyormuşum derken, kendi yazdıklarımı estetik olarak beğenmenin "güzel"i değil bu güzel. Bu güzel "yazıyormuşum işte"nin güzeli. Zamanında yazmışım bir araların güzeli. "Akmıyorsa da damlıyormuş"un güzeli.
Ne oldu peki bu geçen zamanda? Yüksek lisansa başladım. Başladım da ne oldu? Başladığımla kaldım. Neden? Çünkü kalmak istemişim. Şimdilerde doktoraya başvurular falan var. Onlara da başvurdum ama daha ortada yüksek bir lisans yok. Peki ben bu yazıyı nerede yazıyorum? İSAM'da yazıyorum. Yani neymiş? Bir çaba varmış ortada. En azından bir şeyler yazıyorum. Tez yazayım dedim 3 sene oldu. Demesem kim bilir ne olacaktı :'(. Demesem de 3 sene geçecekti muhtemelen. Kötü espriler yapıyorum uzun zamandır.
Ne ara dedik ya. Ne ara bu kadar zaman geçti hiç onu da bilmiyorum. Neden Times'la yazıyorum. Tez yazıyorum dedim ya. Demedim mi? Hay Allah beni bildiğim gibi yapsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de Karala İki Satır